close

好鍾意聽妳對我講嘅甜言蜜語,多謝妳成日氹我!

「我而家著咗…」「上定下?」「上面呀!」
「我愛你」
「同你做…好舒服」
「點解今朝遲咗出門口嘅?」「真係想知?因為…綁帶綁耐咗囉」
「聽晚先講呀,而家仲講,我怕你…」
「呀,唔講公事呀」
「咁嘛益晒你囉」
「咁得你喺我側邊之嘛」
「你呀, 嗰時…係咁錫我…」
「我愛…傻佬」
「其他人揾你就要排隊,我就唔使」
「想要你」「妳如果想要,我會乜都比晒妳,妳話"想傾偈"嘛得囉)」
「我尋日好想揾你呀,又揾唔到」
「然後呢?」「咁跟住呢?」
「條褲仔靚唔靚呀?喺日本買咖,第一次著咖」
「慢慢嚟,唔好咁心急啦」
「兩樣都咁舒服」
「聽晚…我怕…你頂唔順喎」
「咦,你背脊都幾滑喎」

arrow
arrow
    全站熱搜

    ED 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()