close

4月4日。

 

轉眼間,妳闖進我生命已經兩年。

 

雖然,我唔係同妳一齊生活,但呢兩年同妳經歷嘅所有嘢,同埋對妳嘅認知,我知道,假如我有幸同妳喺埋一齊,會幾咁幸福同開心。

 

妳最愛整潔,我亦會做下家務。

妳鍾意整下嘢食,我都會煲湯同煮嘢比妳食。

妳唔鍾意成日屈喺屋企,我會車妳周圍行下。

妳渴望有個舒適嘅睡房,我買唔起…但我可以間中同妳去酒店,休息下輕鬆下。

我又識得令到妳好舒服好滿足而唔會淨係顧住自己,而且同妳好合拍。

妳鍾意食好嘢,我雖然唔算,但又會帶妳試下新餐廳。

妳鍾意去日本,我又好鍾意,我仲會plan好咗帶妳去玩…或者跟妳去玩。

妳鍾意shopping買衫,我會陪妳同幫妳眼(或者制止妳(∩_∩)), 或者靜靜買嚟送比妳。

妳有時會發脾氣或者忟憎,但我會温和咁勸妳或者比妳鬧下。

我工作忙,但唔係工作狂,點都會抽時間陪妳…

 

我覺得,我同妳好夾。如果唔係,妳同我都唔會變成熱戀。而且,仲去到咁親密。

 

希望,妳唔好成日諗啲負面嘢。多啲諗,有一個傻佬係真心真意鍾意妳咖,同完全被妳吸引咖。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ED 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()