close

妳都知,我每次同妳纏綿之後,都會成日諗返,回味成個星期。

原因好簡單---妳實在太吸引!

妳嘅性感,妳嘅品味,妳嘅身段,妳嘅反應,妳對我嘅柔情…仲有妳啲佻皮嘢。

但係,喺呢幾樣已經好吸引我嘅嘢以外,仲有一樣…就係同妳一齊嗰種溫馨嘅氣氛。

而今次,就特別明顯。

例如:

妳喺梳化度瞓低,頭挨喺我大脾度傾偈,我輕輕撫摸妳啲頭髮…

妳著住我件恤衫,坐喺梳化度,一路食嘢一路睇電視…

妳著住我件恤衫,走咗埋鏡度,我喺後面攬住妳,頭挨喺妳膊頭…妳話,我件衫都唔係大好多,然後,我叫妳比我睇下…

我話,有啲姿勢,係表示睡覺…例如妳挨喺我膊頭,腳踏住我腳…其實,我真係好想咁樣同妳瞓一場覺咖

每次諗起所有呢啲情景,又會想對住妳喇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    ED 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()